effektiviteten är högre än himalaya

  • Min dator är som fyrkantiga hjul
  • lika effektiv som ett basuaggeregat när det gäller att producera värme (behöver aldrig oroa mig över att frysa när den är igång i alla fall)
  • lika snabb som en saltad snigel
  • Låter som en döende kamel
  • behöver aldrig oroa mig över att jag håller inne med aggressioner, dem visas bra när man sitter och FÖRSÖKER att använda den.

jag älskar min dator djupt och innerligt...

(kan lägga till att den la ner första gången jag försökta skriva det här, kärleken djupnade)

Puss♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

din datorn har verkligen en egen personlighet!
Jag skulle vilja likna den med en trasig fritös på mcdonalds. super varm blir den!

puss puss

2008-05-12 @ 22:23:34
URL: http://torslan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0