Adrenalin och tjugor

idag har det vart en helt sjukt speedad och nervig dag!! Jobbade hela dagen med showen, skrev prov i matten för att lyckas sätta ett mvg, tajmade det precis så att jag var klar tills vi (Recharge/bandet) skulle dra iväg o soundchecka inför konserten. Nervoisiteten från provet var inget i jämförelse med nervositeten när jag skulle sjunga på scen xD men det gick bra ändå...

så grymt kul det är att vara med i bandet alltså!

älskar adrenalinkicken efteråt oxå xD står och skakar och skrattar hur länge som helst, haha...rätt fult egentligen^^
Trosler var där oxå, stor blöta pussar på dej <3<3<3 underbart stöd när jag står där och ser ut som en maracas (eller hur det nu stavas xD ni vet ...som en stor skallra)

När jag kom hem var jag i alla fall tvungen att bli av med adrenalinet så jag gick ut o gick, mitt på vägen där jag går hittar jag en tjugolapp

kan det bli mycket bättre?! :D
 pussar

Hare gött, hej ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu blev jag dyngsur! nej, men ni var BÄST! :D

2008-05-23 @ 18:49:37
URL: http://torslan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0