Varför?!?! jag orkar inte längre!

kommer inte ihåg om jag har nämnt släktfejden som min mamma har mot pappas släkt  men den börjar bara bli för mycet nu. jag hamnar i kläm och vet inte vad jag ska göra. börjar må ordenligt dåligt nu...halva släkten bryter ihop och mamma är iskall. jag orkar inte ta upp det med henne nu heller har för mycket att göra och mamam är helt slutkörd pga. att hon byter jobb nu. det har hållt på i typ 15 år och har bara blivit värre, som ett gift. ibland räknas jag som barn ibland som vuxen. Är jag barn får jag inte vara med i diskutionerna (då kan jag inte hjälpa) och är jag vuxen så måste jag vara det starka. JAG VILL BARA SKRIKA OCH GRÅTA, JAG VILL SKRIKA " FIXA DET BARA!" men det går inte :'( VAD SKA JAG GÖRA?!

det är tur att jag har kompisar, utan ert stöd skulle jag bryta ihop fullständigt.

får ta o snacka med mamma sen hur jag känner men pallar verkligen inte det nu.

varför?!?!

aja, ska kolla på TV nu

tack för allt stöd!! ni e underbara(L)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det kommer att bli bra ska du se :)
Ha en bra påsk nu!

2008-03-20 @ 15:46:23
URL: http://torslan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0