Tråkigt jag vet men, det e min humor det ^^

Namn: Maria
Tilltalsnamn: Kärt barn har många namn XD mest maria eller mia, tycker om att kalllas mia.
Födelsedag: 25 december, fint inprickad där av päronen.
Ögonfärg: blågrå/ blågul
Hårfärg: blont
Längd: 170
Höger/Vänsterhänt: höger
Värsta vana: glömma saker
Stjärntecken: stenbock
Sko stlk: 38/39
Är dina föräldrar skilda: nope, glad för det :D
Skor idag: gympadojjor
Dina rädslor: små utrymmen och sorg.
Mål för det här året: ha så kul som möjligt
Det första du tänker på när du vaknar: HUNGRIG!!
När går du och lägger dig: hmm... så sent som möjligt, nattdjur.
Bästa minne: hm....svårt...har många, varje sekund är värd att minnas.

Favoriter

Färg: har måååånga. orange, grön och svart passar bra ihop. naturfärger.
Mat: Oxfilé m. klyft potatis och beaneisesås
Djur: inget djur, vill ha hund.
Glass: ÄLSKAR ALL GLASS!!
Godis: surt, lakrits och mörk choklad mmmm *dreglar*
Sallad: Grekisk
Bokstav: O
Nummer: 11
Helgdag: lördag
Årstid: sommar och vinter (med tillhörande snö)
Radiostation: Rix FM, The voice och NRJ


Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: större:D nej men, läkare eller civilingenjör
Hur vill du dö: somna in med ett leende på läpparna
Vem av dina vänner är mest lik dig: hmm...alla mina kompisar är lika mig på olika sätt eller helt olika..det gör dem super sköna! :D
Vem får dig mest att skratta: många människor!! har sjuk humor och garvar åt det mesta XD garvade för mig själv i bilen igår, räknas ingenting?? mina kompisar då ^^
Vem har du känt längst: Mamma XD
Vad är den bästa känslan i världen: när man är kär, man går verkligen på moln ^^
Hur länge tror du att du kommer leva: tills jag har levt färdigt...

Har du någonsin
Varit kär: ja
Rymt hemifrån: nej
Föreställt dig ditt ragg naken: ja
Skolkat: ja, jag tror det, gills 4/5? XD
Sovit utomhus: Ja
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: nej
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: JA!!!!
Sett en död människa: nope
Druckit alkohol: smakat har man väl gjort ;)
Ätit sushi: JAA!! hatar lax däremot :P
Varit på scen: ja
Snattat: nej
Retats: ja, man har ju retobjektet i rummet brevid, syrran ^^
Blivit nerslagen: ja

Du ?

Svär: ja, för mkt ibland, ska sluta med det låter hur fult som helst.
Sjunger bra: jag hoppas det, folk säger det :P jag e ju i ett band så :P
är attraktiv: inte på morgonen, men jag har mina stunder XD
Kommer överens med dina föräldrar: inte för tillfället
Gillar åska: super mysigt!!
Spelar något instrument: spelar gitarr och sjunger
Äger en iPod: ja, nano, nyinköpt ^^
Går till kyrkan: nej inte troende
Dansar i regn: har väl gjort XD

This or that:

Pepsi / Cola: cola
McDonalds / burger king: BÅDA!!
Choklad / vanilj: BÅDA!!
Jordgubbar / blåbär: jordgubbar
Kött / veg: KÖTT!!!
Tv / film:  filmkvällar, mysa i soffan men pocorn.
Adidas / nike: båda^^
Kinamat / mexikanskt: ni vet vid det här laget att jag gillar mat ^^
Kakor / paj: jadu XD kolla på svaret ovan
MTV / VH1: MTV, men jag kollar inte så mkt länge kollade när jag var liten o det bara var musikvideos.
Blind / döv: måste jag välja!!! jag vill nog vara blind, skulle inte klara mig unten musik.

Kan du:
Gå ner i splitt: nej, är nära i mina ljusa stunder men har alldrig gjort det.
Skriva med båda händerna: vet i sjutton om min vänsterhands skrift är läslig XD
Vissla: aa både vanligt och busvissling ^^
Blåsa en bubbla: ja både utåt och innåt
Rulla din tunga i en cirkel: ja
Ha dina ögon i kors: ja
Nudda näsan med tungan: har kunnat, har inte övat upp tungmuskeln på sistone (a) XD haha
Dansa: Älskar o dansa men vet inte om det är särskilt vackert XD äger på vals!! eller va säger du chrille? ^^
Äta vad du vill utan att oroa dig: oroa mig över vad? jag förbränner allt jag äter innan det nått magen :P

Vem var den senaste personen:
Du pratade i tfn med: Elin, Torslers lillasyster.
Smsade med: Kristin
Msnade med: Froodyyyy ^^
Du kramade: Torsler
Du skällde på: voff!! nu blev det du XD

Senast du:

Skrattade: ständigt och oavbrutet XD
Filmen du såg: King Arthur på påskafton, dte var långtråkig som f*n.
Tuggade tuggumi: idag
Drog ett skämt: jadu, jag är väl ett skämt hela jag XD trivs med det oxå ^^

Random:
Hur många kuddar sover du med: 2
Dricker du mjölk: ja massor!!
Hur många signaler innan du svarar: beror på vart telefonen är
Är du ett hälsofreak: nope bara jag mår bra så :P
Vad är det värsta vädret: slask och blåst som tar sig igenom kläderna
Lekte du med barbie som liten: ja men det var roligare med bilar elelr att leka krig. ja jag var en pojkflicka ^^ är??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0