Mattegeni!! NOT!!

jag känner mig så urbota dum i huvudet just nu fattar inte matten (viket jag borde för den e inte så svår), jag blir aggressiv!! JAG VILL FATTA!!  matte e kul när man fattar men nu vill jag bara köra upp den där solen inte kan skina!! ja det är i arselet det!!

förlåt, nu har jag fått ut lite aggressioner...

skulle ha spelat med bandet idag men det blev ändradeplaner så jag har suttit o pluggat som en galning med då bl.a. matte. Har muntligredovisning i SO imorrn oxå :S lyssnade på peter pan och rooobin i aulan idag oxå *tårögd* , annars har det varit en vanlig dag idag.

på tal om ingenting...alla hittar någon nu till våren, vart e min underbare pojkvän då?

aja nu orkar jag inte skriva mer

Puss och kram yllegarn ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0