Hej alla sköningar!!

Fredag idag!! wohooO! kom hem tidigt idag, VÄLDIGT tidigt! barndlarmet gick på skolan, nån sjuk jävel som hade tänt på :@, men det var skönt att komma hem och värma de stelfrusna fötterna. slapp förfrysa dem helt pga. min underbara kompisar (puss på er (L)) vi lyckas vända de flesta situationer till det bättre tycker jag^^ aja fötterna blev ändå ganska så frusna så det var skönt att få på sig skorna och dra hem sen efter :P
 
va hände med sommaren förresten?! mitt när vi stod där på fotbollsplan med stelfrusna fötter så börjar det SNÖA!! tycker att skolen ska ta o visa sitt vackra ansikte nu o ge oss lite sommar :D

på tal om absolut ingenting, jag fick den här blogglänken av en kompis och jag får aggresioner, tycker synd om och vill hjälpa den här personen som skriver. läs om ni har lust  www.faker.blogg.se

ska sätta mig lite med guran nu, det har inte blivit att jag har spelat så mkt på sista tiden :/ men det ska det bli ändring på ;D

stora pussar och främst till alla kompissarna ;D ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna =)

Ha en trevlig helg

2008-03-14 @ 16:53:08
URL: http://hannaekelund.blogg.se
Postat av: N

Ja sommar skulle sitta fint nu!!

2008-03-14 @ 16:55:52
URL: http://privateinvestigation.blogg.se
Postat av: Ferhat

Visst är det skönt att det äntligen är helg?

Ha en trevlig helg ;)

2008-03-14 @ 16:58:34
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: feride

FERHAT?!?!?!? finns det en Ferhat på riktigt? eller är det lilldennis som jiddrar -.-'

2008-03-14 @ 19:36:02
Postat av: Jag :D

ne det var faktiskt någon ferhat som hade kommenterat ^^ han ahde sin egen blogg o den hette ferhat

2008-03-14 @ 22:33:09
Postat av: feride

Hahahahaha va coolt!! Å vi som hittade på namnet ferhat, så fanns det på riktigt XD hahahaha

2008-03-15 @ 18:43:13
Postat av: Valle

ful jävla ätstörningsblogg lol.
Verkligen problem. vet att det är synd om tjejen men shit, i längden så är det bara tröttsamt..

2008-03-17 @ 18:39:56
Postat av: Anonym

"kom igen varför ska vi slåss" vi delar XD vilken del vill du ha?

2008-03-18 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0