Älskar att slippa tänka

jag har ärlig talat ingen aning vilken dag det är idag XD och det e sjuuukt skönt att kunna stänga av så mycket ^^ jag önskar jag bara kunde leva, bara vara, slippa oroa mig över saker, slippa och fundera bara leva, andas.

fråga syrran va det var för dag idag, hon visste inte heller XD haha komiskt^^

aja orkar inte skriva så mkt men här har ni dagens^^

Dagens humör: GLAD :D
Dagens mående: Bara bra :D lite uttråkad bara.

Dagens borde: Plugga järnet!

Dagens frisyr:  inbakad fläta
Dagens klädsel:   ett par blåa jeans och 2 linnen, ett grått linne under och ett marinblått vitprickigt linne över.
Dagens planer: Torsler kommer när som helst över, vi har bestämt oss för att försöka plugga, *host* får se hur det går. NEJ det SKA gå förresten.
Dagens materiella vill ha:  hm...en ny frisyr och lite nya kläder ^^

Dagens längtan:  Pojkvän, gills det?
Dagens fundering:  just nu, arbetslad 32:4 i matten *suck*
Dagens beroende:  godis!
Dagens tråkigaste:  pluggandet XD
Dagens tidning: ingen just nu ^^
Dagens låt: Happy birthday, se youtube klippen nedan^^


Kommentarer
Postat av: Lollo

Klart det gills, vem vill inte ha en kille som håller om en ? (a)

2008-03-27 @ 13:40:15
URL: http://lollo08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0