The Dread

Imorgon ska vi, som jag har förstått det, få reda på hur det gick på NP. Enda saken jag undrar då är, hur fan ska jag överleva?! vad gör jag om det gick asdåligt? nej nu ska jag sluta tänka så inte ta ut något dåligt innan det ens har hänt ngt...:P

idag hade vi idrott och vi skulle räkna på vår energibalans och hur den såg ut, vi skulle räkna med varenda liten köttbulle vi tryckte i oss och det visade sig att jag äter typ 300kcal för mkt men då är jag fan glad behöver lite extra på kroppen;) har alltid varit lite för smal, don' t like that^^ men vissa åt sjuuukt lite:O fattar inte hur man överlever dagen med så lite mat xD fast folk garvar ju å andra sidan åt allt jag äter och sen att ja fortfarande är smal som faen, haha

har man förbränning så har man^^

men här kommer 3 av de låtar som jag avgudar just nu:D



1. The Dread - Takida
2. Something in your mouth - Nickelback
3. I Hate Everything About You - Three Days Grace

ni får överleva med att det är sämst versioner.

mycket för alternative band nu;)

hare för gött det ska jag i alla fall! ♥

Kommentarer
Postat av: ERIK

haha :D



allt bra? ;D

2008-12-17 @ 18:14:08
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Robin

2008-12-18 @ 16:04:23
Postat av: Robin

Takida är pinsamt dåliga.. Dom har ingenting med musik och göra, enda anledningen till att dom "kan" vara bra är texterna '^^

2008-12-18 @ 16:05:29
Postat av: Mia

Kanske därför jag gillar den;) jag gillar endast den här låten av dem oxå^^

2008-12-18 @ 18:04:43
URL: http://marengzwich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0