Taggad, laddad och fullständigt blåst

Jag taggar som fan för att bli någorlunda frisk till imorgon då jag (antagligen helt nerdrogad på alvedon) skall försöka släpa mig till skolan på instabila ben (om det ens är möjligt) och skriva Nationellaproven i matte(betygsavgörande, säger bara tummen upp för det). Problemet är att jag inte känner mig så taggad för detta då jag idag (anteckna gärna):

Har snytigt (stavas det så?) mig så mycket att jag härmed kallas Rudolf med röda mulen och volymen av det jag snytigt kan jämföras med allt vatten som rinner i niagarafallen.
Jag skulle även kunna bygga en snögubbe av alla näsdukar jag har använt upp eller värma en hel kontinent med febern som jag får uppleva. Visst är det underbart men influensa/förkylning ;)

Nej men jag känner att det kommer gå bra imorgon (host) speciellt då hela hjärnan är utblåst och utbytt mot oidentifierbar smörja.

Aja haha det blir nog roligt o se vad jag lyckas få ner på pappet ( om jag lyckas släpa mig till skolan):P

Nu får ni ha det för gött och hålla tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0