Sushiiiii!:D

idag har jag träffat Edling då vi var ute och gick och snackade skit, när vi hade förfrusit våra tår gick vi hem till mig och tog en kopp te och åt bullar^^ Då droppade Torsler in och vi satt och snackade en massa skit tills emelie skulle dra hem och jag och torsler skulle dra över till henne. Hemma hos Torsler så spelade vi Wii mario kart och jag blev helt fast så vi satt och nördade det ett tag ;)

sen var det dags att göra sushi! :D

tyvärr så får ni inga bilder på dem nu (ja jag har lyckats fixa så jag kan få upp dem på datorn) för det strular med uppladdningen till bloggen. ska se om det funkar bättre sen;)

men i alla fall...efter att vi hade satt i oss så mycket sushi att magen putade ut som en ballong, så körde vi med andra ord och sen gick vi tillbak atill att spela Wii men den här gången så blev det bowling:D (jag vill bara tillägga att jag var en jävel på det *stolt*)

imorgon blir det nyårsfirande i nacka

nu får ni ha det gött!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

GOTT NYTT ÅR :'D

2008-12-31 @ 14:23:26
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0