Nu jävlar!

Nu är jag frisk som en nötkärna eller ja, jag låter som en kråka som har svalt krita fortfarande men jag har nada feber och jag är grymt uttråkad av att ligga hemma nu. Så imorgon så är det off till skolan, tyvärr  börjar morgonen med BiNkA lektion (inget fel med biologi och naturkunskap, enda problemet är att vår lärare "osten" är duktig på monologer) men jag kommer vara lycklig över att träffa alla igen så det överväger nog det.

nu sitter jag och myser med mamma och syrran i soffan framför en underbar "feel good movie", Hitch. Min fader är outta the house så det är girls night.



nu ska jag fokusera på gulliga små romanshistorier (jag är tjejig ibland oxå, jag vet;) ni behöver inte bli rädda)

puss

Kommentarer
Postat av: ERIK

haha vilket långt ökennamn ;o

2008-12-06 @ 19:23:29
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0