NP i matte A - del 2

yepps och så var det matte idag, Matte NP. Det kändes faktiskt helt okej, jag lyckades svara på allt och jag hade gott om tid att kolla igenom allt flera gånger^^ Så det känns skönt, jag failade varkligen på NP i grundskolan så det var skönt att äntligen få känna att man inte failade helt :)

sitter nu och pluggar som tusan för BiNkA provet jag har imorgon, mcyket att komma ihåg (systmatik, etnologi, ekologi, abiotiska och biotiska faktorer Osv...) men det löser sig nog ;) speciellt då jag har bästa pluggstilen - sitter i sängen lutad mot väggen i skräddare med datorn i knät och en kudde bakom ryggen ^^ (självklart är ipoden inkopplad i stereon som går för fullt med lite härlig musik)

nej nu måste jag fokusera på plugget igen

ha det för gött!

Kommentarer
Postat av: Matilda

meeh läskigt ju det är ju så jag pluggar också freaky asså

2008-12-11 @ 21:11:42
URL: http://okontaktbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0