Juste haha det här var ju OTROLIGT viktigt!

Det här var en av dagens höjdpunkter (nej jag har inte lyckats somna än):

Blir lite som min eget tjuvlyssnat.se

Jag och min mamma stod inne på Rusta av någon anledning (vi brukar aldrig vara där) och jag får syn på en SJUKT stor julkula som jag snabbt måste meddela min mamma om. Hon utbrister då lungt och glatt:

Där kan vi snacka stora kulor i grenen 

varvid hon vänder sig om och börjar titta på annat. Jag viker mig självklart av skratt och måste hålla mig i en hylla för att inte ramla ner på golvet. Jag halvkriker då under mitt avgarv : Mamma vem har stora kulor i grenen?!

det slutar självklart med att vi båda garvar som galna hönor och pappa kommer fram till oss när vi försöker hålla oss från att garva som mest och bara suckar och går vidare med ett smil i mungipan.

ja men vad säger man...är man lättroad så är man xD

nej men nu SKA jag sova, haha



Kommentarer
Postat av: Edling

Ni är ju bara för roliga asså ^^

2008-12-19 @ 18:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0