Andra advent!



söndag idag igen men jag är lycklig för det är 2:a advent^^ älskar att räkna ner till julafton (och min födelsedag) bästa tiden på året jue. Fast jag har inte fått någon julkänsla än vilket är lite tråkigt men jag hoppas att den kommer för det är så härligt, man måste få vara barnsligt förtjust över julen. Idag händer det inte så mycket men det är ganska så skönt det oxå^^

igår och i förrgår hade jag det underbart kul först med robin och edling som kom över och hemmaspa:ade och hade filmkväll. Igår så träffade jag dem igen fast nu tillsammans med Peter och Miche och vi åt pizza på pizzarian hos oss, sedan drog vi till Robin och kollade på skräckfilm (usch fattar fortfarand einte varför jag går med på att glo på dem när jag vet att jag hatar dem xD). Fast den var inte så farlig som jag trodde den skulle vara, efter att ha sett saw 4 så känns det som om man överlever det mesta :P

men nu ska jag sluta skriva här och börja öva in alla sångtexter som jag behöver kunna för koncerterna/uppspelen den här veckan. Berättar hur dem gick sen;)

Puss och kram jule'gran
♥ (jag vet att det inte rimmade, men men, man kan inte få allt)

Kommentarer
Postat av: Maria

Måste säga att det ändå var ett väldigt bra rim för att inte rimma :D vissa rim hörs ju verkligen att de inte rimmar, men de här märks bara om man säger det högt, haha!

2008-12-07 @ 14:37:52
URL: http://maaariass.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hade tomten 1:a advent också ;)

Om det inte kallas för person-påhopp så kommer min rubrik att lyda "Skippa Anna Skipper", annars blir det något i still med "Lägg ner Du är vad du äter", men det är inte lika roligt xD

2008-12-07 @ 19:45:25
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0