4 advent!


Yey nu är det 4:e advent (3dagar till julafton och 4 till B-day) och jag känner att julstämningen äntligen börjar smyga sig på. Granen står i hörnet, jag har spenderat dagen med att slå in julklappar och brasan sprakar. Verkligen underbart!

imorgon blir det packning på hög nivå då det gäller att få med sig allt ner till Kalmar där vi ska spendera julen tillsammans med tjocka släkten. Myskläder står överst på packlistan^^

kommer inte heller ha något internet på hela den tiden vi är där nere så det kommer tyvärr inte bli några uppdateringar. Men ni som känner mig och har mitt telefonnummer får gärna messa mig så jag inte känne rmig helt isolerad därnere ;) haha

Men nu får ni ha det så bra!:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0