3:e advent



Ja men då var det tredje advent :D 10 dagar till julafton och 11 till mitt sweet 16! fast jag har tyvärr inge som helst julkänsla även fast det var bak av pepparkakshus och liknande i helgen hos min faster^^ det var jättemysigt och vårt hus blev jättefint!

det är sista veckan nu i skolan oxå! det känns som de flesta ska dra utomlands över jul (bla. denis och andreas) men själv så ska man vara kvar i sveriga, ska dock ner i landet till Kalmar där hela (eller nästan) tjocka släkten ska invadera. Det ska bli superkul för min släkt är lite halvgalen (som jagxD) och vi brukar ha det gryymt kul!

har säkert glömt att dela med mig av något OTROLIGT viktigt nu men det får vara, ni får överleva utan den vetskapen;)

nu ska jag påbörja operation "sova innan 12 vakna pigg och fräsch" ;)

sov gott!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sluta, nu blir jag nyfiken!! Måste nog smsa dig på en gång xD

2008-12-14 @ 22:41:07
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0