Sommarfräsh^^

Vet ej om någon läser min blogg längre men det är inte riktigt det viktigaste även om det är kul^^
har inte skrivit på huuuuuuuuuuuuuuuuur långe som helst så jag hoppas någon kanske gluttar hit xD jag har inte haft internet eller fullståndig täckning på moibilen på nästan 2 mån så jag har vart helt isolerad nere i småland och norrköping och  ska jag vara ärlig så är det gööör härligt att vara det! känns som om jag har tappat alla problem och bara dansar på moln efter att ha kunnat varva ner och inte tänka alls, men snart så slår väl verkligheten till som en knytnäve mellan ögonen. men innan dess så ska jag försöka dra ut på det så länge som möjligt och bara fortsätta att sväva :D har blivit ganska så brun och väldigt blond så det känns att det har varit sommar till skillnad från i fjol då man snarare var tvungen att vara i klass med världsmästare i simmning för att ta sig från huset till busshållplatsen xD känns fortfarande tråkigt att h lämnat gamla skolan och allt mysigt folk men nu kommer gymnasiet och nya härliga stunder (hoppas jag), riktigt nervös faktiskt, första intrycket och så :P men det ska nog gå bra :D  för dem som inte vet det så har jag valt naturvetenskapliga linjen så det kommer bli nått otroligt mycket matte, fast det har jag inte nått emot (i alla fall inte just nu xD).

har alldeles för mycket att berätta för att kunna skriva ner det och skulle jag lyckas så skulle ni ha tangentavtryck i ansiktet after att ha använt tangentbordet som kudde i den djupa sömn som skulle drabba er efter 1 timmas läsning^^

nått jag måste berätta dock är att jag i sommar har lyckats bli riktigt bra på vattenskidåkning på en skida, efter att har åkt i 10 år (fast då mest på 2), men ändå^^ lite stolt känner jag mig:P

men nu är jag då tbx i sthlm och känner mig inte alls som en storstadsbo utan snarare som om jag vill springa ut i skogen och sätta mig på en stubbe xD känner mig helt malplacerad. Alla är så kyliga här uppe! loosen up sthlm people!

har 3 veckor kvar av sommarlovet så jag får se vad som händer ;)

hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0