Som alltid

jag var jättenervös idag, men det gick över så fort man sett folket som skulle gå natur ( känns som om 50% är Kunskapsskola ungar), tyvärr var inte turen på vår sida så dennis, torsler och jag hamnade i de tre olika klasser som fans, U-N-D-E-R-B-A-R-T...suck.
 
Har  fått loggbok, passerkort, busskort (som jag måste slösa in, försökte idag, inget leg( btw tack för hjälpen dennis även fast det inte gick ;)) och schema...känns konstigt som fan men man vänjer sig nog snart^^

Fick en bra handledare som egentligen är svenska och filosofi lärare men som är linjeansvarig för natur, verkar som han har koll så jag är lugn :) imorron börjar jag 10.00 då oxå och ska ta och haffa ett skåp då, eftersom "först till kvarn"regeln tydligen gällde här :P

annars har det inte hänt så mycket, torsler och jag drog till Haninge C och köpte mig en kalender sedan drog vi hem och satte på en pixar-film och somnade xD (ingen av oss hade sovit så mycket under natten och lite animerat funkar bra som sömn-medel, haha)

nog talat om skolan :P här kommer lite blandade bilder istället :D

                                         

                          

Okej det här blev en salig röra xD ska försöka förklara vad ni ser och varför^^

1. var ju som jag har skrivit tidigare på 080808 dagen och då gick vi förbi skeppet "3 kronor" och jag var tvungen att testa kamran ooch tog den här bilden som jag själv tycker är väldigt mysig då jag älskar båtar och slärgård mm.
2,3,4. Gamla stan, fortfarande på 080808 dagen, tyvärr var det väldigt grått ute så ljuset vbar inte det roligaste att fota i, men men, jag slet fram mobilen ändå^^
5. Mmmmmina muffins :D bakade dem tsm med lillsyrran innan familjen drog ner de sista självande dagarna av sommarlovet till kalmar igen:P
6. Bilder från kalmar nu när jag var nere sist, 2 av mina underbara kusiner ;D
7. haha jag ser helt jäkla flintis ut, annars så är det en av bilderna på mig som jag gillar, hör och häpna (hatar foton på mig, ni som undrar ;D)
8,9. ego-bilder alltså^^ haha ser ut som världens fjortis xD suck alltså, kan verkligen inte se normla ut på bild...

aja nu vet ni i alla fall hur jag ser ut^^

orkar inte sitta här och glo längre, ska nog ladda lite inför imorn genom att få pappa att skriva på blanketter om det bärbara datan jag ska få från skolan^^

STORA pussar♥


Kommentarer
Postat av: Jag

mobbar du mig :O ^^

2008-08-26 @ 20:57:10
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0