slöheten strikes back

jaha då är man inne i sin gamla vanliga sthlms lunk då, sitta inne och glo och då självklart sprida ut sina OTROLIGT viktiga händelser i livet just här. Ett exempel på  en sådan händelse är att jag i förrgår var ute mitt i regnet med några kompisar men efter några timmar gav upp och simmade hem efter att ha blivit ner sprutad av en bil och i stort sett fått skorna fullt fyllda med vatten xD men det var grymt kul ändå, garvade hela vägen hem^^

idag har det inte hänt något speciellt förutom att solens strålar tittade förbi lite i morse och jag som den svenne jag är greppade bikinin och försökte fånga varenda stråle^^ när solen gick i moln var det inte lika kul att vara ute så efter det så har det blivit att man har suttit inne. okej, jag och syrran bakade muffins oxå förstås så helt soffpotatis har det ju inte blivit. Men att sitta stilla så här mycket är ovant så jag ska nog ta och dra ut i kväll och röra lite på mig.

har inte så mycket mer att berätta nu så vi hörs en annan gång :D

puss puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0