OS, 08 08 08 och KS

idag var jag  och edling förbi på vår gamla skola kunskapsskolan (KS) och träffade lite lärare och tog hem lite av grejerna som jag hade råkat lämna kvar där^^ (en sovsäck, en locktång och några halsband xD) man blir lite nostaglisk när man träffar lärarna och går i lokalerna ocvh veta att man inte ska tbx dit :P men nu komme det nytt så jag sörjer inte för mkt^^

idag börjar OS oxå, såg nyss lite av öppningen, jäklar vad det är på kostat!! en stor jordglob i mitten av arenan som är 24m hög! aja, men nu kommer det väl bli TV tittande en del och irritation på att det bara visas OS^^

i vilket fall så drar jag om 40 min  för då ska jag dra in till firandet av 080808 (alltså sthlms-dag) man måste ju fira lite att det är sthlms-dag, jag menar den kommer ju inte tbx på 1000 år så^^

orkar inte brodera ut det här så ni får stå ut med att det är kortfattat ;)

hare gött! puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

MER UPPDATERING!

2008-08-14 @ 15:22:48
URL: http://ilovecristiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0