Mamma mia!

skrev inget igår så här får ni en snabbgenomgång:

satt mest i arenan och lyssnade på genomgångar och föreläsningar
annars var det mest "lära känna varandra"- grejer under dagen
första lunchen i skolan, jätte god mat^^
lyckade lösa in mitt busskort, hade passet med mig xD är typ 10 år på det :P (MÅSTE SKAFFA LEG, NUUU!)

vad hände idag då, jooo:

2:orna och 3.orna började skolan.

Jag tappade mina nycklar på en äng med 1 dm högt gräs när vi höll på att göra massa "sammarbets-lekar", hittade dem inte efteråt utan var tvungen att gå tillbaka till skolan, äta och sedan knipsa hänglåset på skåpet, chansen var 1 på 1000 att jag skulle hitta nycklarna igen. Men självklart hittade jag nycklarna när vi gick tillbaka och letade, vi kammade i stort sett igenom HELA ängen, var en ren slumt att jag lyckades hitta nycklarna som låg under gräs som hade blibvit ner trampat. Suck att jag klippte låset då, men men^^

sen skulle i vilket fall jag och torsler in till stan och se på Mamma Mia (som var helt underbar!), fast vi hade mycket dötid innan så den spenderade vi på att gå götbacken upp och ner och kolla och shoppa i affärer ( ett par cheap monday jeans och lite underkläder för mig, torsler fyller om om några dagar och har köp-förbud från sin släkt, stackarn  :P )

juste vi stannade förbi på emelies pappas jobb oxå och drack vatten då vi höll på att törsta ihjäl och hon behövde prata med sin pappa om hennes strulande mobil (går inte att ringa eller sms:a hennes mobil).

vi hittade en väldigt mysig hattbutig där oxå så vi var ju tvugna att prova hattar^^:

      

sen när vi kom hem från stan så cycklade vi till ica maxi och köpte ett nytt hänglås xD

japp det där var min dag det^^

imorrn så kommer nya äventyr

pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0