Lugna gatan

vet inte riktigt vad jag ska sprida för otroligt viktiga fakta om mig själv idag men det kommer...

(tänker)

jo jag åt nudlar idag, nudlar är livet för den som inte orkar laga ordentlig mat och  jag ska, när jag skrivit klart det här inlägget:

tvätta fönster
städa
skala potatis till middagen
sedan laga middagen
säga hejdå till föräldrarna som drar iväg och ser på "mamma mia - musikalen"

usch va underbart, känner mig taggad som igelkotten!!:D:D:D

har tidigare idag installerat mjukvaran i datan till min nya mobil (:D) en c902, samtidigt som det typ ploppade upp 1000 rutor med installeringsguider så snackade jag med edling som satt fast på jobbet om det aldrig sinande ämnet:
killar

ibland pratar killar och tjejer verkligen olika språk och även fast jag i stort sett  har växt upp med 7 killkusiner och inga tjejkusiner, så har jag ibland otroligt förstå vad killar menar.

men i de flesta fall så är killar så otroligt mycket lättare att prata med än tjejer då de är ärligare och mer rakt på sak, i ärlighetens namn så måste ni tjejer hålla med mig eller är det bara jag? xD

haha aja skitsamma, det löser sig

ska nu lägga ner min själ *host* i fönster-tvättandet

Stora pussar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0