idag då :D

juste ja haha jag glömde att berätta om en ganka kul sak som hände igår och en fråga som poppade upp i mitt huvud:
när jag och torsler gick till och från den här ängen där jag tappade mina nycklar jobbade några byggarbetare i 22 års åldern på en byggställning precis ovanför den väg vi gick. började med att en av byggarbetarna började flörta med mig, sen när vi gick tillbaka för att äta flörtade en byggarbetare med mig igen fast då var han nere på marken på vår nivå och jag slår vad om att han var närmare 30 än 20, när vi sedan gick tillbaka igen så flörtade 2 stbyggarbetare med båda mig och torsler.

Har hänt samma sak med edling (en kompis) vet jag så nu undrar jag, är byggarbetare som italienare och hugger på det mesta eller är dem bara oootroligt uttråkade och raggar på tjejer som är minst 10 år yngre?!

Någon som har ett svar på det?! xD

lite skabbit samtidigt, men jag kunde inte göra annat än att skratta det var så absurt^^

i vilket fall, idag så har det inte hänt ett skit på förmiddagen förutom att jag hade ett personligt handlednings samtal på 15 minuter, sedan var det lunch och en Matte A lektion ( i 2,5 timma) sedan var det dags att hämta ut de bärbara datorer som man får från skolan. Det är ungefär det som har hänt idag^^ väldigt lungt.

Love and kisses

// Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0