Godmorgon på er alla :D

Vaknade ovanligt tidigt idag av att mamma (som har ledigt) pratade i telefon (som vanligt), antagligen med sin syster. som vanligt kollar man ju mobilen och svarar på sms, sen är man vaken och uppe på fötterna igen^^ fast jag är jättepigg nu så det gör mig inget att jag gick upp tidigt. idag blir det tyvärr inga basket-killar utan idag gäller städning/rensning av huset + packning då mamma och pappa har fått för sig att vi de sista dagarna på vårt sommarlov ska dra ner till kalmar.

Det spelar ingen roll för mig, förutom att man inte kan träffa allt folk i sthlm på några dagar :/ aja jag är för glad idag för att vara deppig över minsta pryl:D

underbart konstiga drömmar igen, kanske därför jag är så glad, ingen aning men så ere^^

nu blir det ina mer inlägg förren på söndag

P-U-S-S-A-R ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0