:)

fortfarande sjuk men glad ändå, främst åt Torsler som fyller 16 idag! :D GRATTIS GUMMAN!!!!:D du betyder mest <3

är lite trött i huvudet eftersom jag har lite feber men har ändå kollat scheman så jag vet när emelies och mitt schema ser lika dant ut så vi kan ses lite mer än vad vi har gjort de senaste dagarna, lite irriterande att vi går i olika grupper :/  man är ju så van att alltid ha varandra där så man blir ju helt konstig när man inte har det längre, men det glöser sig nog^^

usch jag hatar verkligen att vara sjuk, man blir så rastlös men man mår för dåligt för at kunna göra något åt det :P
får väl efter att jag har skrivit det här sätta igång en film som jag som den snorunge jag är just nu kan fördriva min tid med.

oj nu hoppar jag verkligen mellan ämnena här men ni får förlåta mig, har typ hela huvudet fullt av snor xD

så har min dag sett ut än så länge, hur ser er ut?:D

pussar♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

TACK!!! :D

2008-08-31 @ 21:46:40
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0