Dagen som den är idag...?

Idag efter lunch så slängde jag på mig lite vettigare kläder och sminkade mig (vilken känns helt ovant då jag gått utan hela sommaren) för att träffa Lollo, edling och kristin vid Haninge C^^ De har börjat gymnasiet så det blev mycket snack om det eftersom jag inte har börjat än, börjar bli nervös nu samtidigt som jag bara vill börja (medialinjen verkar väldigt rolig Btw). Nu vill jag veta vilken klass man bli inplacerad i och så^^ ibland är ovetskapen en ängel och ibland ett helvete ;)

sedan drog vi till Robin's (emelies pojkvän) basket träning för att kolla när han spelade *host* kolla in hans lagkamrater *host* ;) när han hade tränat klart och vi hade glott (glo - glott?, låter grymt fult xD) färdigt drog vi en sväng till brandbergen C, inte vet jag riktigt varför , men vi for runt där ett tag och bara hängde^^ sen blev det hemfärd.

för att fint komma tillbaka till gymnasie snacket så verkar det bli bra så jag är inte jätte nervös, har ju som jag nämnt typ 100 gånger tidigare också Torsler och Dennis med mig så det kommer bli lugnt. I vilket fall så invigde jag i och med bussresan till Haninge C även mitt nya busskort som jag inhandlade till skolstarten för att sedan få reda på att vi får ett busskort från skolan, suck! Får väl kolla om jag kan lösa in det mot pengar på SL eller ngt^^ håll tummen för mig.

Tanke hopp:  jag slår vad om att jag kommer bli en sån där kaffedrickande naturare med håret uppsatt i knut och en penna i munnen på biblioteket xD vet inte riktigt vad man ska tycka om det :P

har nu på tal om absolut ingenting kommit fram till att det har blivit ganska trist i min blogg, vet inte riktigt vad jag ska göra åt det men jag ska i alla fall ,så fort jag har fattat på mig min mobil ordentligt ,lägga över lite bilder ^^

nu ska jag glo lite på gamla avsnitt at prison break med en kopp te i handen och bara mysa i soffan

Stora pussar från en som snart ska bli natur nörd :D ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0