Träningsvärk men ler ändå^^

shit ju låter jag som värsta hurtbullen nu men jag har faktiskt sprungit 3 dagar i rad nu+ styrka och stretching XD haha jag som aldrig kommer iväg o tränar, känns ganska bra att ha fått igång träningen igen men träningsvärken i början i inte särskilt njutningsfull^^ så för alla som vill veta (eller inte veta XD) så var jag uppe klockan 8.15 i morse för att springa med trorsler o edling. JAG var upp klockan 8.15 på en lördag, tror aldrig jag har gått upp så tidigt på en lördag förut XD hahaha

ska nog ta o lägga mig i ett varmt bad sen med massor av skum o mjuka upp träningsvärken lite, mysigt:D

va tråkig min blogg har blivit, men mitt liv kanske inte e så spännande XD

ska börja ta upp lite funderingar som jag går o tänker på så får ni kommentera, jag kan ju inte vara den ända som går o funderar på en massa nödiga o onödiga saker^^

Så dagens fundering är:
Är killar verkligen så olika tjejer som vissa säger?

det var dagens inlägg det

Kila stadigt♥


 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hehe va duktig du är! Vill också komma i gång å springa som jag gjorde förut men det är tråk att springa själv (:

Din fundering om det där med att killar å tjejer är anorlunda... jag tror faktiskt inte dte är så stor skillnad egentligen men alla gör det till det.. å om en kille är för "lik" en tjej blir han kallad bög av sina vänner.. så jag tycker att alla ska tänka om för tjejer å killar är egentligen väldigt lika varandra! :)

2008-04-12 @ 19:51:05
URL: http://lollo08.blogg.se
Postat av: Jag :D

jag menar det:D fattar inte verför alla gör så stor skillnad på oss, det finns vissa olikheter, absolut. men vi einte som dag o natt precis^^

2008-04-12 @ 21:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0