Porque Maria!?

ja varför har jag inte skrivitt ngt! ENKELT... jag e slö^^ nu vet ni...

sitter här med kurrande mage och saliv rinnandes ner för kinderna då en underbar doft av hamurgare letar sig in i näsborrarna..mmm, har suttit o spelat gitarr ett tag nu oxå så mina fingerspetsar har samma färg som en solbränd svenne^^ men jag e lycklig över att de har denna specifika färg då jag har lyckats att spela i stort sett en hel låt, utifrån tabs* då förstås men ändå:D *blanka ögon och ett stolt flin i ansiktet*

på tal om rosa skosnören och äppelmarmelad...varför har man egentligen så stora komplex över allt, kom på att jag har komplex över en massa skit o  lägger man ner massa energi för att dölja det man har komplex över. varför alla dessa problem??? bryr mig i stort sett inte om vad andra tycker och ändå håller jag på o fjantar runt XD Gör ni oxå det?

ska börja sluta oroa mig för saker jag inte kan påverka från och med nu:D

Plastpåse♥

*förenklade noter





Kommentarer
Postat av: Lollo

Sant ! Folk har så mkt komplex över allt jag har det säkert med men jag orkar inte hålla på å bry mig om vad andra tkr längre:P Lever mitt eget liv vare sig andra gillar det eller ej :D^^

2008-04-26 @ 23:56:59
URL: http://lollo08.blogg.se
Postat av: Emelie

Älskar att fjanta runt:D

2008-04-28 @ 15:22:48
URL: http://torslan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0