Nu funkar bloggen igen!!!

JIPPPPPIIIIIIIIII!!!!!!!!!!! :D:D änligen kan jag strö onödig fakta om mig själv igen :D:D Har masso o berätta nu...känner mig otroligt stolt över mig själv idag, har redovisat 31 och 32 i matte  och jag blev inte så nervös att jag fick blackout, woohooo!:DJag är stolt över Frajjdda oxå, GO FRAJJDA GO GO, GO FRAJJDAA!!  Vill oxå pierca mej, vill pierca naveln, men det kommer aldrig hända då "mi padre" får spader så fort man nämner att ta hål nånstans och håller världens föreläsning om hur fult det e....MEN JAG VILL!!

spelningen med bandet idag är inställd, igen! jahopp...

så nu sitter jag här o skriver i bloggen o chattar med lite gött folk.

kom o tänka på en sak:D...Det var vår idag!:D äntligen lite värme och sol, vill få bort  sjukhusvägg färgen ur ansiktet nu ^^ 

lägger kanske in något efter att ha pluggat järnet

puzzar o kramar♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0