Hjärta immunförsvaret <3

jag älskar min kropp idag, den gjorde mig frisk på ca 11 timmar :D Men jag skulle tydligen inte till froody andå :'( suuuper trist *snyft* aja jag e frisk i alla fall^^ fast min näsa e liksom lite paj fick ett klockrent slag direkt på näsbenet där idag av porry, lagom skönt XD så nu sitter m,an här med avullen näsa och ingen frida att åka till, en sorglig syn faktiskt XD haha

men nu har jag i alla fall lämnat in min förbenade avhandling om kärnkraft och biobränsle som jag har jobbat med 24/7 med *puh*, håll tummarna för mig :D

här e dagens låt:


over and out ♥

Kommentarer
Postat av: joel

hehehe... vad härligt, det är det som är meningen..

Om din näsa är tillräckligt uppsvullen så kan du ju låtsas att det är en kompis...

döp han till sture..

2008-04-05 @ 01:40:10
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Jag :D

haha fyfan va läskigt XD jag döper allt till sture, så jäkla skönt namn XD

tack för tipset joel

2008-04-05 @ 12:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0