Hej alla skitungar :D

trevlans i morse när jag kom till skolan, hade glömt att det var Nationella i engelska idag så det blev en mysig överaskning att gå o sätt sig o skriva en uppsats i iskalla aulan^^ det var uppskattat XD kom precis hem, satt i skolan o pluggade matte, problemlösning med algebraiska formler:D jipieee! ska försöka o plugga ett tag till nu efter att jag har slukat mackan jag fick tag på, tror det var en GI-macka XD lite halvtråkig faktiskt. haha nu fick ni reda på mina matvanor oxå..aja som sagt jag skrivar om  nödiga och onödig händelser här:P

vill bara säga GRATTIS LOLLO! <3 bara 2 år kvar till 18 nu :D och TACK FROODY!:D love ya both

Nej men jag ska försöka att plugga nu, ska dra iväg sen i full träningsmundering och möta edling på jobbet och möta upp deenis för att sedan i älgsprång gallopera hemmåt för att förhoppningsvis nångång i framtiden få upp konditionen^^

juste tycker ni ska få lite musik oxå:D




eskimåpuss ♥

Kommentarer
Postat av: joel

Alltid lika trevligt att f höra om kvinnors urinläckage ;D

hehe

2008-04-17 @ 00:44:52
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Lollo

Va söt du är gumman :) som skriver så där fint grattis till mig i bloggen (a) Sötis! ;)

2008-04-18 @ 22:10:01
URL: http://lollo08.blogg.se
Postat av: feride

Varför tack? xD

2008-05-06 @ 19:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0