Detta är en rubrik, bara så ni vet

jaha vad händer idag? inte så mkt, har dragit mig upp ur sängen med påsar stora som icakassar under ögonen (kanske inte men det kändes så :P), släpat mig till skolan via busssen, suttit i skolan och försökt att koncentrera mig (gick sådär), gått hem och försökt att läsa en bok om nelsons (mandelas alltså ^^) kamp på engelska som endast innehåller byråkratiska ord...hm...lät inte så kul :P men livet e på topp ändå, sommaren är på väg:D

Det bästa med idag är: Att jag vet att jag är ledig imorrn:D ska bli superskönt att få ligga i sängen i morgon bitti o veta att jag skulle kunna ligga där hela dagen^^

Det sämsta med idag är: Vet inte, att jag inte har läst ut boken än kanskè^^ möjligtvis att jag e så otroligt trött på måndagar o då retlig (tycker lite synd om dem i min omgivning ibland, älskar er det vet ni <3 lite svårare för mig att visa det på måndagar bara XD)

för övrigt: Tänd ett ljus för Engla, skulle vilja bli advokat eller domare endast för att kunna ge längre straff för dem som utför sådana här sjuka saker! AAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!

så nbu har jag fått ut lite av mina aggressioner

fixar lite musik tills imorrn^^

Fortsätt simma♥









Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tycker att din bild längst upp till vänster vad otroligt sexig ;D

2008-04-15 @ 18:51:31
URL: http://Alexandraa.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0