Oh yes

Hade en mysig morgon imorse då jag vaknade upp bredvid en mysig pojkvän som pussade på mig. Var fortfarande groggy av sömnbrist när jag åkte hem o han till jobbet så jag åkte hem och stendäcka i 2 h. Vaknade 2h innan jag skulle till jobbet och åt och städade. Sen var det off to work my ass of och nu är jag på bussen hem. Så dagen gick helt enkelt från underbar till mindre underbar. Dock är jag är ledig imorgon och det gör mig på otroligt bra humör! Tyvärr så är det inte 25e imorgon så jag kan inte spendera dagen med att inhandla årets julklappar så funderar starkt på att baka istället då mina julkänslor verkligen tagit fart nu! :D

Väntar med spänning på snön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0