#¤%&/()`?=)(/&%¤T&(/)= och Morr på plugget

Verkar som om några i alla fall har skickat in lämplighets ansökan till lumpen, får se om man se duglig sen;)

Humöret idag:
Trött
Seg
Tankspridd
Glad
Detta har lett till att jag inte har haft någon som helst lust till att pluggamoch fixa alla grejjer som ska vara klara på fredag (tack gode gud att det är till på fredag och inte tills imorgon som jag trodde ett tag mitt på dagen idag:S)!
Det som ska vara klart den här veckan är:
Engelska - Skriva ett brev till en förläggare om en valfri nyhetsartikel
Historia - sidor som ska vara lästa i boken
Svenska - Grupparbete om renässansen, individuellt arbete(?)
Matte - Veckans uppgifter
Psykologi - Reflektionslogg om ett depressionsfall
Fysik - uppgifter för veckan
Kemi - lära mig 20 grundämnen
Glömt ngt ni som vet?
nej usch jag blir ju lite deprimerad, orka INTE INTE INTE plugga!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0