Söndag = insikten om måndag

På söndagar inser man att det är måndag nästa dag, vilket betyder att den lite tråkigare verkligheten tar vid igen och att man måste slita sig upp på morgonen för att fylla huvudet med kunskap. Man sörjer att man inte kommer få sova när man vill och man sörjer att man inte kan hitta på lika mycket roliga saker så spontant som de kommer på helgen. Jag har haft en jättemysig helg och längtar inte direkt efter skolan igen, speciellt inte efter imorgon då jag har fysikdiagnos. Blääää...

i fredags var det ett gött gäng hemma hos mig och kollade på film och åt äppelpaj som jag och Martin hade bakat (suuupergod var den, men vad att förvänta sig det var ju vi som hade gjort den;)). Igår var jag, Martin och Hannes och kollade på Inglorious Basterds. Den var verkligen grym men också så otroligt brutal och rå! Jag kan rekomendera den men inte om man är känslig för våld ;)
Nej nu ska jag försöka uppbringa lite kraft till att plugga fysik.
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0