Snygga skor men trött i fötterna

Hm....jag orkar inte skriva en massa nu. E galet trött, men jag sammanfattar:
  • Ingen lust till att plugga idag
  • Bara fysiklektion (jippie! Även fast fysiken inte är särskilt jippie)
  • Drog till stan vid ett/två nånting med Älsklingen, Mich och Edling som jag för övrigt ingått partnerskap med från och med idag xD (eller vad säger du Emelie?)
  • Gick på chokladfabriken (underbart ställe, åk dit om ni inte vart där!!)
  • Shoppade skor (högklackat, varav rubriken) som är assnygga!!
  • tittade runt på stan
  • Kom hem och åt och kollade film
  • Och nu somnar jag kära läsare (om jag ens har några som orkar kolla in här xD)
God natt på er!!

Kommentarer
Postat av: Edling

Det håller jag absolut med om, du och jag for ever! Vi har bara otrogna pojkvänner ;)

2009-09-22 @ 14:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0