Rubriker är överskattat

Den här veckan är det lite mindre i skolan och det gör en lite ställd... Det känns hela tiden som om jag missat ngt!
Fast så länge jag inte har gjort det så är jag nöjd och glad att slipper att plugga mig galen.
Hösten gör sig påmind...dvs det blir mörkare, är det någon förutom jag som känner att man blir lite segare och deppigare? Fast det är mysigt med höst/vinter med^^ Sitta inne vid en brasa med en kopp te och en bra film. Mm...underbart mysigt!
Imorgon är det onsdag vilket kommer resultera i en otroligt trött och sliten Maria imorgon pga av mitt asjobbiga schema som betyder Matte, kemi och fysik + bandet på kvällen. Jippie för onsdagar...!!
Höstlovet är min nya älsklings dagdröm.
nej nu ska jag nog lägga mig med engelskaboken och vara lite duktig innan jag somnar :)
Puss på pannan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0