Det här e en sån grej

Som kan få mig att lacka när jag inte är glittrande glad innan: msn fuckar ur och jag kan inte skriva till någon!
fast det är inte så farligt om man jämför med dagarna då alla elektronikprylar bara får för sig att de inte ska funka så fort jag ska använda dem. Eller dagar då allt bara går åt helvete t.ex:
Man vaknar på morgonen lyckligt ovetande om dagen, det börjar med att man lyckas hälla mjölk över tröjan som det tog ett tag att välja ut i den dagliga "vad-ska-jag-ha-på-mig-idag"beslutsamhets ångesten och självklart över hela golvet. Bara o torka upp mjölken ståendes på alla fyra, trött som en väckt björn som legat i ide, och sedan hitta en ny tröja. Än sålänge så är man inte så lack, det kan man ta. Men sen kommer resten av dagen...håret är statiskt och lägger sig slickat runt öronen, mascaraborsten råkan man självklart köra in i ögat eftersom man är för trött för att orka hålla koll på kroppen. Vilket oxå resten av dagen leder till att man slår i allehanda saker och slutar dagen som ett åskmoln med oräkneligt antal blåmärken.
Så ser en verkligt dålig dag ut för mig och det här är verkligen saker jag råkar ut för. Så nu i jämförelse med det första jag sa så är jag glad ändå^^

Kommentarer
Postat av: Miche

Låter som en trevlig dag om man är universusm härskare och fick spränga några länder när humöret tryter :)

2009-09-15 @ 00:29:14
URL: http://michmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0