Survivour

Måste skriva det här kortfattat så att mina päron inte hör att jag fortfarande e uppe:

  • Inte trött för 5 öre
  • 1000 tankar i huvudet - mkt plugg, mkt att fixa
  • Ma B NP idag, gick skitbra tyckte jag själv...var förvånad hur smidigt det gick :O
  • Varför lägger man en förberedelseövning i hörförståelse inför NP i spanska efter ett 4:a timmars långt Ma B prov för?!
  • Varför ska det finnas relationsproblem för ?(Nej det handlar inte om mig o Martin, ni kan vara lugna;))
  • Jag har en otroligt söt pojkvän som just nu leker hemma-man och diskar, tvättar och städar då han e helt ensam hemma i en vecka och måste klara sig själv
Nu ska jag försöka guida min pojkvänn genom tvättmaskinens värld innan jag somnar

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0