Nu e jag ju riktigt dålig...

På att uppdatera, det är ju helt sjukt!

Men den här veckan har vart lite hetsig, mycket plugg speciellt mycket matte plugg för min del...

Idag var det NP i engelska A oxå, hör och läsförståelse... det hade vart helt okej om det inte var för "NP-Hitler" kärringen  som skulle "vakta" vårt prov. Om man så flackade med ögonen från provet en cm kändes det som om man skulle få en linjal mitt mellan ögonen. Skitläskig :S

Men men^^

Bastade och duschade massa när jag kom hem..super skönt;) Med en skål glass blev livet på topp igen.

E taggad inför helgen nu!!

Ska ha det skitmysigt med Martin och lite folk..taggad till 1000!

NU får ni ha det bra;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0