Mys+skratt+folk = lycka

Det har vart en underbar helg den här helgen!!

Var på Adolf Fredrik (Martins gamla skola) på en spelning med några av hans kompisar, de var helt otroliga! De spelade Fushion som är en blandning av massa saker bla. funk. Det var grymt i vilket fall!

Sen åt martin och jag inne i stan och bara gick runt och snackade. Han lärde mig stockholm då jag verkligen är så otroligt dålig på att hitta i stan, det är ju nästan tragiskt :P

Efter det drog vi hem till honom och sen till några av hans kompisar från Huddinge. Kul att träffa lite nytt folk...

sov över hos Martin så man kan ju inte direkt klaga på kvälllen och natten igår. Inte heller morgonen och dagen idag.

Shit va jag älskar den killen han e  underbart rakt igenom!

Nej nu ska jag nog sova snart...Har ingen lektioner på förmiddagen men har däremot engelska NP på eftermiddagen. Bajs trodde jag skulle kunna vara hemma hela dagen och fokusera på matten till 1000...

Men men

Godnatt på er alla! Hoppas att ni har haft en lika underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Emelie

2009-05-11 @ 10:59:24
URL: http://torslan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Äntligen lite självinsikt!

"Var är djurgårdsfärjan?!" xD

Kramar <3

2009-05-11 @ 11:02:08
URL: http://torslan.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: jag skulle aldrig mobba dig! Jag bara retas lite =P

Puss <3

2009-05-11 @ 22:54:48
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0