Back to reality

and back to business...
Inte så kul kanske efter den här supermysiga långhelgen på Öland med Martin. Känner mig klanske inte jättetaggad att plugga järnet nu men det är bara o bita ihop. Jag fick ju en rejäl uppladdning av batterierna nu och känner faktiskt att den här veckan kommer att gå riktigt bra även fast den kommer att bli tuff. Jag ska nu försöka mig på att dra igenom vad som har hänt:

I onsdags så tog jag med mig mina packade saker direkt till skolan, suupertung väska att bära runt på :S
Det var bara en lektion på förmiddagen så eftermiddagen kunde ägnas åt lite sista minuten plugg (ekonomiuppgift för MVG i Tema) innan vi drog hem till Martin och taggade upp oss inför Öland. Vid kl. 4 så satte vi oss i bilen och drog iväg. Det blev typ 6 timmar i bil, Martin den lyckosten lyckades sova mycket av vägen. Fast det gick o andra sidan ingen nöd på mig då jag hade andra delen av Twiligt-serien med mig. (Den är för övrigt väldigt bra, vet att jag låter som alla andra tjejer i världen just nu men det är faktiskt grym). När vi kom ner s¨å var klockan runt 10 så man orkade inte mer än attt kolla runt lite i huset som Martin glatt visade mig, äta och sen gå och lägga sig i nya lakan. Helt underbart! 

På torsdags morgonen så sov vi länge, njöt av frukost i solen, gick ner till stranden och fotade. Så har även resten av dagarna sett ut på ett ungefär. Otroligt mycket mys!

Verkligen batteriuppladdning...

Jag har oxå testat på golf  (slog på rangen för er som vet vad det är) :O Det var faktiskt riktigt kul xD pensionärssport sådär men det var faktiskt kul även fast jag inte ens kan träffa bollen 5/10 gånger. Martin och hans familj var desto säkrare på golfandet. Vi spelade 9 hål (och när jag skriver vi så menar jag Martin+familj, jag räknade poäng kändes lite mer som min hemmaplan;))

Jag har oxå: bakat första rabarberpajen för i år, ätit kroppkakor,  sett på solnedgången över havet, slagit ihjäl första myggen, vart i Martins syrras lägenhet som ligger precis där mina farföräldrar bor (världen e såhär liten *visar hur litet med fingrarna*), spenderat 4 hela underbara dagar med min älskling och insett hur lika mammor kan vara.

Jag kan inte skriva allt vi har gjort  för då skulle jag tråka ut er med massa mysiga smådetaljer om mitt liv som inte betyder mer för er än ett myggbett. 

Jag kan bara säga att jag är glad! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0