Trött, mos, död...

Träningsvärk överallt, mosig i hela kroppen och mest i huvudet. Känns inte jätteprima...

Vet inte om jag e nere eller inte, fast vad har jag att vara nere över egentligen? äh jag e nog bara trött... Jag har absolut inget att klaga över.

Romme var underbart!! Jättefint väder och underbara människor! Ni ska få en mer detaljerad redogöring sen, förhoppningsvis med lite bilder :)

E taggad för imorgon då det blir stor softkväll hemma hos mig med lite gött folk...inkluderat min fantastiske pojkvän som senare ska sova över. Yey!

annars inga planer, nu ska jag försöka att dra mig ur det begynnande deppet och istället lägga mig i ett varmt bad för att mjuka upp musklerna...mm det är precis vad jag behöver.

Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0