Sömnlös i förorten

kan inte sova, hela dagen har kännts upp och neroch jag känner mig själv lite upp och ner...vet inte riktigt varför. Blev av någon anledning jättestressad nu över en massa saker och var tvungen att kolla igenom lite skolarbeten för att kunna känna mig lugn. Det känns som om jag måste börja ta ta i saker och planera, få lite struktur på saker och ting. Än så längre funkar "glida med på en räkmacka" tänket, fast jag vet att om jag inte slutar upp mde det nu så kommer jag få en rejäl käftsmäll sen när den taktiken inte funkar längre.

Nej nu jävlar ska jag ta mig i kragen och vända på allt, vända på mitt humör som fortfarande ligger nånstans i botten och lyckas vända på mina strategier till det bättre.

hoppas på lite sömn snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0