Patience little sister...

Sitter och väntar på att klockan ska närma sig två så jag kan dra på den där synundersökningen...Hatar att vänta när man inte har massa kul folk o snacka med. Men med lite musik i öronen bli livet förstås 10 ggr lättare! Förstår inte människor som kan överleva utan musik, finns det ens såna människor?!

Är lite halvnervös över synundersökningen faktiskt, vill inte ha dålig syn...har haft perfekt syn tills för typ 3 månader sen då jag märkte att jag såg suddigt med mitt vänstra öga på långt avstånd. Suck! Men men, sånt e livet^^

Efter synundersökningen vid 15 så har jag förhoppningsvis kör, fast det lät lite på min lärare som om den kunde bli inställd pga lite olika problem... Får se hur det blir!

Ikväll blir det tjejkväll hos Lollo, taggad som satan! Ska bli underbart att se alla gamla brudar samlade på samma ställe.

Nu får ni hare för gött!

hot kisses all over



Patience - Keith Robinson, Eddie Murphy and Anika Noni Rose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0