Men va i hela H#¤%&TE!

Beskrivning av mig just nu:
Snorig
Döv (ja jag hör inget på båda öronen har lock för sig som VÄGRAR att släppa vad jag än gör, detta ger min även en sjujäkla tinnitus)
Okänslig ( emm...finns det inget ord för de som har förlorat känseln?? Jag känner i vilket fall varken kyla eller värme)
Smått irriterad pågrund av att det känns som om jag har huvudet i en trumma

Jahopp...varför ska jag åka på alla förkylningar man kan hitta på denna planet och varför i ett svep? Man kan inte sprida ut det så jag kanske är sjuk lite mer utspritt...nej nej. Nu har nån jäkel fått för sig att jag ska bli sjuk och sen ska jag bli sjuk IGEN. Men men det är väl bara o ta det och ta sig igenom det., fast det ska alltid vara samma visa... börjar känna mig lite hängig, nästa dag är jag jättesjuk oftast med 39 graders feber (har däremot sluppit den än så länge). Jag är aldrig lite lätt sjuk dvs tillräckligt frisk för att i alla fall kunna dra mig till skolan i alla fall utan jag faller som en fura utsatt för en argsint motorsåg varje gång jag får en förkylning.

Nej jag är faktiskt lite sur på den här skiten...

jag har sån tajming oxå, precis när Martin har kommit tbx och jag kan se honom igen ja DÅ JÄVLAR ska hela bakterie-armén (eller virus eller nått) angripa som mördarbin.

men men får se det från den ljusa sidan, det är inte JÄTTEOFTA jag blir sjuk, det finns de som har det värre. Det brukar oxå bara hålla i sig i 3 dagar ungefär sen försvinner det lika spårlöst som det kom.

Nu ska jag jäklar i min låda kurera asså!!
Satsar på att vara frisk  imorgon...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0