Hopp i galopp

Och här kommer dagens nyheter om världen utifrån Maria's ögon i fullständig oordning:

just nu känns allt bra, väldigt bra, har vart pigg och glad hela dagen och jag kan inte vara ledsen eller arg för ngt. Det känns faktiskt ganska konstigt för mig att vara så här otroligt glad hela tiden...mina mungipor kommer fastna uppe vid öronen och jag kommer få rynkor vid ögonen innan jag e 20. Men jag klagar inte för inte ens det gråa vädret kan få mig nere, ledsen eller deppig som det annars kan göra. That's just wonderful! (undrar bara när min lilla bubbla kommer att spricka och allt går åt helvete? nej nu ska jag sluta vara cynisk)

Jag gillar inte ordet stjärtlapp eller jag stör mig lite på det i alla fall... en lapp för RUMPAN eller kanske rumpfixerade samer?!  nej jag tycker ordet låter konstigt, samma sak med kupong. Låter som ett actionljud i en tecknad serie eller i en kungfufilm...KU-PONG!!

sommaren har tydligen givit upp tanken på att komma

musik gör en glad som en tupp och jag har en låt som har fastnat FULLSTÄNDIG i huvudet. Bra låt...kanske inte lika "bra" text xD Inside of you- hoobastank heter den i alla fall.

TIilda höll på att skrämma ihjäl mig nyss så hon börjar de första raderna på msn med:

Tilda säger:
asså maria jag är ledsen att det är jag som behöver säga det här till dig men du måste få veta det av någon
alla andra har försökt att undvikit det men jag känner att det är dags att du får veta vad det är jag vet att du kommer att bli sur på mig för en stund men jag hoppas det går över
tänk på att det ändå va jag som berättade det för dig och det borde betyda ngt tycker man ju du är min kompis och därför så är det bäst att du hör det från mig.. .. .. .. .. .. ..

tack för den tilda du höll på och skrämma livet ur mig, haha
jag kommer hämnas när du minst anar det ;)



det var väl allt för nu

puss hej från mig!

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahaha asså du får inte skrämma mig. Det va ju bara på skoj ju :O ;)

2009-03-09 @ 15:19:51
URL: http://okontaktbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0