Hey babes!

Var ett tag sen jag skrev, jag är verkligen dålig på det känner jag...Svårt o komma på vad man ska skriva också :)

Men nu tänkte jag ta upp helgen som har vart helt otroligt härlig!!

I fredags så tog jag det bara galet lugnt och gick och la mig tidigt. Var nått otroligt trött och insåg efter att ha somnat i soffan och sen vaknat att det var dags att flytta ändan till sängen istället. Så det finns inte mycket mer att rapportera där...

I lördags däremot åkte jag till Martin mitt på dagen, vi hade det jättemys och sov lite till...fattar inte vad det är med mig är så otroligt trött!! Men som tur var min älskling lika trött som jag :)

På kvällen åkte vi till en fest hos Robert där det var lite folk, kollade på Melodifestivalen och spelade guitar hero. Haha helt sjukt kul o se Martin och Micke köra guitar hero som om livet hängde på det, de var jätteduktiga ;)

Sen bar det av hem till Martin igen där jag sov över. Helt underbart! :D
Love you honey

imorgon är det studiedag och sovmorgon i och med det. Ska iväg och klättra sen vid 4, det ska bli riktigt kul! på Onsdag är det Romme och jag e råååtaggad!

Ni får ha det så bra nu för nu är jag lat och orkar inte skriva mer ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0