heavenly is what you are!

Nu kommer ni få veta en massa otroooligt viktiga saker om mig som ni absolut inte klarar er utan!

Lovar du att vara ärlig? Brutalt ärligt!
Du heter: Maria
Smeknamn: Mia, ia, mariah, maria carey, hjorthen, hjortis, marängen, marre maräng, långben, (och några jag inte kommer nämna)...kärt barn har många namn ;)
Beroende av: Luft, mat, dryck, Martin, att skratta, MUSIK och solen...ge mig det och jag är överlycklig!
Vad tror folk om dig? Ofta att jag är snäll, trevlig, lätt att prata med, pluggis, galen och för det mesta glad^^
Stämmer det? Förhoppningsvis xD Pluggis vet jag inte däremot, det har gått över...blivit riktigt lat.
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt leende, mitt skratt och min personlighet
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv, man är ärlig, charmig och social.
Var och hur bor du? En gul villa i Haninge
Sprit, cider, vin eller öl: hm...Cider om jag måste välja en.
Brukar du bli för full: Äldrig vart ;)
Är du allergisk i mot något: Katter...nått jsukt, men som tur e inte kattungar^^
Nästa mål i ditt liv: Hitta sommarjobb...-.-'
Hur svarar du i mobilen: "Hallå", "aa hallå" eller "maria" om jag inte känner igen numret
Vem ringde du senast? Dennis
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "men du e påväg hem alltså?"
Antal timmar sömn inatt: för få!!
Sov du ensam: Tyvärr
Brukar du komma i tid: jodå, oftast
När mår du bra: När jag har sovit, när jag är mätt, när det är vackert väder, när jag är med mina kompisar och främst när jag är med Martin :)
Hur känner du dig nu: Trött, glad!:D
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt, grått, beige, marinblått
Vad saknar du: Sommar, Martin (som alltid, nu får ursäkta att jag tjatar men jag älskar den killen och han har invaderat mitt huvud fullständigt) och precis just nu skulle en kopp te inte sitta fel.
Favorit dryck på morgonen: Te, mjölk eller juice.
Rakar du benen: Eh ja det är väl klart, har vaxat en gång oxå...nej det var inte så farligt, riktiga kvinnor står ut med smärtan ;)
När brukar du oftast gå och lägga dig: tio halv elva nångång oftast
Är du blyg? Nejdå inte längre :D när jag var liten var jag väldigt blyg ibland...
Sysslar du med någon idrott: Inte just nu tyvärr
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hm...nja kanske, det är väldigt romantiskt men jag vet inte om man kan bli kär på bara ett ögonkast. Då brukar det vara på fel grunder ;)
Har du spytt offentligt: Joda det har jag nog
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Kissa ståendes!!( e grymt avundsjuk på den förmågan) Sjunga bastoner, testa hur det är att ha kort hår.
Är du nöjd med ditt liv: Livet e på topp, allt leker!
Är du bortskämd: Beror på vad man jämför med^^
Vad gör du i morgon: Biologiredovisning på morgonen, synundersökning vid 14.00 (har fått jättedålig syn på vänster öga!:O), kör vid 15.10, Tjejmiddag hos Lollo vid 18...
Vad är det värsta du vet? Att vara irriterad, oärliga människor, blåst, dåliga dagar, att känna mig tvingad.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det beror helt på!
Vad längtar du till? Sommar och allt vad den innebär, resan till franska rivieran och till så mycket mer! Längar efter mycket!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har fantastiska väner som räknas som familj så, jaa absolut!
Vad är det finaste du fått? Oj jag vet inte! E inte så mycket för materiella saker, tycker mer om upplevelser. Kommer inte på ngt specifikt men mycket fint har jag fått!
En speciell dag du minns: 1:a februari och 14 mars i år
Hur gammal är du: Jag är 16 och fyller 17 i år, dagen efter julafton.
Om fem månader: Så kommer en underbar sommar att ligga bakom mig
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Edling, Martin, Dennis...
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Då ere fest! Sen blir det resor med shopping inkluderat!
Bär du glasögon eller linser: Nej, behöver förhoppnigsvis inte det heller. Får se vad de säger imorgon :S
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nope
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på, tidigast 10 senast 2
Har du piercing: 4 st, alla i öronen...funderar på en till^^
Vill du gifta dig: Det tror jag nog!
Vill du ha barn: Jaa det vill jag
Solar du ofta: Inte om det inte är på naturlig väg
Är du bra på att laga mat: Tillräckligt :P
Gillar du att dansa: Älskar att dansa, hur bra jag är sen det är en annan fråga :D
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Ganska så vig, kan lägga huvudet mot knäna med sträkta ben i alla fall.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller mjölk
Vilken är din favoritglass: B&J chunky monkey eller cookie doug <3
Tycker du om sushi: ååååååh SUSHI!
Vad äter du helst när du ser på film: Smågodis
Bor dina föräldrar tillsammans: yes box!
Har du tandläkarskräck: Nej det har jag inte
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls
Vilken ögonfärg har du: Gråblå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Mm det har jag
Biter du på naglarna: om jag är otroligt stressad så finns det en risk
Hur ofta tränar/motionerar du: Varierar
Senaste låt du hörde: Ain't nobody - chaka khan
Vad gör du på helgerna:  träffar människor, e med pojkvännen, chillar...allt som jag får för mig o göra. Man vet aldrig säkert^^

PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Edling

Haha söt :)

<3

2009-03-29 @ 18:19:32
Postat av: Miche

Hur fel låter det inte att du "gör" pojkvännen på helgerna xD (Förlåt var tvungan (A))

Ananrs får jag säga som Emelie: söt :)<3

2009-03-29 @ 21:14:48
URL: http://michmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0