Friday, no...saturday, no...sunday?!

Ännu en söndag, ännu en helg som sprang förbi som om den blivit jagad.  Vart tar alla helger vägen egentligen? vart tar tiden vägen? Det är ju helt sjuuuuukt!

Igår var det t.ex. 2 månader sen jag blev tsm med Martin, 2 månader!! Herregud känns som igår

Och det är ju snart påsklov!

tycker i vilket fall att våren kan komma lite snabbare och sluta tveka och vela. E trött på slasket nu!! vill ha stålande sol, stekheta klippor vid havet, doften av grillat, solvarm hud och varma kvällar med mysiga solnedgånger vid vattnet. Mmmm sommar... längtar massor!

från en sak till en annan så kommer jag få glasögon -.-'
Har redan fixat 2 par som e på beställning nu, så om typ 2 veckor så kommer jag vara glasögonorm... Vet inte vad jag ska tycka om det.

nej nu ska jag försöka o somna, har redovisning imorgon om Krisen i Zimbabwe. Jippie!

puss på hakan!









Kommentarer
Postat av: Miche

Mohahahaha, snart är ni alla som jag... GLASÖGON PRYDDA!!!! MOHAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAAAA... HOST... HOST... HA!

2009-04-02 @ 10:36:23
URL: http://michmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0